Traaalalal..

Veckorna här har blivit allt segare! Sovit bort det mesta utav dagarna eftersom jag bara jobbat kvällar. Så nu får jag allt stila till mig känner jag. Imorgon blir det tidigt jobb så nu får jag allt gå och lägga mig innan 4 på morgonen! Skärpning!

Så nu har jag kickat ut lillsyrran från vårat rum för att jag ska kunna sova. Haha,vi har fått lika dåliga vanor! Nördarna Lindhe-Rahr. Måste bara säga att det är faktiskt kul att bo med halva familjen. Om man jämför från innan då man mest bråka med varandra och vi var offer för våra storebröder så är ju skillnaden ganska stor. Nu blir man bortskämd med god mat istället! ;) Me like.

NATTA!



Kommentarer
Postat av: Bella

Kickat ut ? Nu tycker jag allt att du överdriver lite här, va .. Jag gick ut frivilligt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback