Hem till BorrN.

Hallå hej.
Här sitter jag,själv och uttråkad. Väntar på att min buss hem till Borås ska gå.. och bara för att man väntar så går ju tiden så sjukt långsamt. MÖÖÖH! Ja,saken är den att jag har nu inget jobb kvar. Det sket sig,så nu ska jag ut och söka igen.  Först ska jag hem,andas lite och vara med min älskade hund som nu inte har långt kvar. Så just nu är jag väldigt känslig och vill bara hem till min fina. Ni som har/haft djur vet,det är ju ens familj.

Så nu ska jag vara hemma i en vecka tror jag. Denna vecka ska jag hinna vara med alla nära och kära,köra mycket bil som jag faktiskt saknar (säkert glömt av hur man gör med..),fira Blond som fyller 20 och kanske t.om tatuerar mig. Har alltid sagt att om det händer Dennis något ska han alltid lämna ett spår på mig. För i mitt hjärta har han redan lämnat ett väldigt stort spår. Han är trots allt min största kärlek.. usch,nu börjar jag lipa.

I viket fall som helst så går livet alltid vidare. I gott och ont. See you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback