Hemmaplan.

Yo broes.
Alldeles för sent för mig nu känner jag men skit i det,sova kan man göra när man är gammal.
Dagarna har gått så sjukt fort här hemma! Är så mycket man vill göra hela tiden och så många man vill träffa så jag glömmer bort vad jag lovat och inte lovat,helt okontrollerad. Out of control helt enkelt. Det enda jag tänker på är mest att bara njuta av stunden och uppdateringen man får här. Det är så kul att höra allt som hänt och vad som händer. Jag som brukade vara skvallerbyttan här liksom..

Idag har jag iallafall vaknat upp i Robins famn,gjort helt omöjliga pannkakor,pussat Dennis tills han inte orka mer och gick därifrån,kört en massa bil,diggat till ljuva 60-tals skivan,fikat på Tant Grön med mamma,Bella,Robert och TjockisKarin,slingat Serenas och Helens hår,köpt godis,ätit godis,blivit fet och ja.. nu sitter jag här.

Undra vad dom har för sig där borta i Oslotown.. kan inte vara lätt där utan mig. Håll ut kära vänner!
Nu ska jag gå in och prutta på min lillasyster.
PUSS!


My mom is watching you!!!


Kommentarer
Postat av: Bella

Du gick inte alls in och pruttade på mig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback