Jag lever,lovar.

Yahya,det händer mycket här borta i vårt fina grannland. I helgen var jag faktiskt på båt-tur till Kiel med mina kära arbetskamrater. DET var galet vill jag lova. Slutade jobbet vid 2 och chefen knäckte sin första öl redan då,ni kan ju föreställa er hur resten av kvällen såg ut sen! Oh gud,norrmän är då inte nådiga när det gäller alkohol.
Fredagen var helt klart värst. Önskar jag kunde filmat hela kvällen,det hade blivit en succé! Vi satt mest på en pub i båten där man kedjerökte och drack massvis med öl. Man fick aldrig ha glaset tomt.. det var folket noga med! Det slutade med en hel del dans och sen så ja,som den enda svenskan man var satt man där med en massa norrmän som mummlade norska med en,då var det dags att vingla hem till hytten kände jag.

I lördags var vi i Kiels hamn vid 10 tiden. Det var bara till att hoppa upp,dricka massvis med vatten och kliva av. Det enda jag ville göra där var att shoppa. Men pyttsan för det! Alla grabbar sprang till den stora puben i staden för att redan börja med sin första öl. Det var ingen liten öl heller! Här snackar vi 1-liters öl. Jäger på det med. Nämde jag att klockan var typ 11 här? Shit. 
När vi var på båten igen var det bara att klä på sig finkläderna för att sedan äta på båtens finaste restaurang. Det kändes som man satt i självaste Titanic. Det var så fint! Var fönster från golv till tak så man såg ut över hela sjön! Guwd vad läckert. Där åt vi 3 rätters och ja,jag stortrivdes ;) Här var vi jag och de vuxna som satt och åt då resten av gruppen redan låg deckade i sängen,haha! Så efter maten sprang vi upp för att väcka liv i dom. Då blev det tax free för hela slanten! Och puben såklart. Sen bestod kvällen mest av tjöt,dans och fylla..för deras del. Själv gick jag och lade mig väldigt tidigt faktiskt! Jag är faktiskt svensk.

Så ja,man kan väl säga att redan mest bestod av kaosfylla,öl,dans och öl?
Mycket lyckad resa!





Haha,här har ni min chef! Oh gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback