Back to work.

Klockan är nu 07.02. Jag är sminkad,håret är uppsatt,jeansen är på;nu är jag redo! Känns helt sjukt att få börja jobba igen. Inte sjukt på ett dåligt sätt,utan ett sjukt bra sätt! Har varit en soffpotatis i 3 veckor nu och det får faktiskt räcka!

Trikken går 19 över så jag får väl gå om 5 typ. Gud,jag är så nervös! Tänk om jag gör bort mig helt totalt!? Min norska är trots allt inte helt OK än. Får säga till dom att om jag kollar konstigt på dom så är det inte för att dom SER konstiga ut,utan att dom SA nånting konstigt. Haha!

Nej,jag kommer bli bästa säljaren ever!
Plus att jag kommer vara där en halvtimma innan jag egentligen börjar,men bättre det! ;) Nu går jag! Ha en bra dag,Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback