Borranweekend.

Gjorde ett fint beslut och åkte till Borås över helgen för att hälsa på och uppdatera mig lite. Kändes bra men stressat! Hade velat stanna nån dag till så man kunnat vara mer mer alla och ordnat upp en del. Men det får bli nästa gång! Nu är det back to reality och jobb igen.

Rätt sjukt när vi kom in i Oslo i söndags med bussen och inser hur mycket det snöat här! Det stod bilar lite varstans som knappt kom fram. Som tur var så hade vi en envis busschaffis som gav sig på en omväg. Vilket resulterade att vi faktiskt kom fram bara 5 min sent!  Trodde jag ALDRIG i det läget vi var i vill jag lova! Det roliga är att det inte ens slutat snöa heller. Det är säkerligen en halvmeter snö här nu,minst! Crazydude.

Vill inte prata om hur avis jag är på Malin som gottar sig på Gran Canaria nu.. grubbel...


Utanför vårt fönster. Lägg på en 30 cm mer snö på bilarna så kan ni tänka er hur det ser ut nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback