Folkens!

Nu är det redan onsdag och jag är helt slut! Syndade nyss med en stor portion med glass,naaamnamanamn! Kände ändå att jag var värd det,för vet ni,jag har faktiskt sålt två för 8000 kr på jobbet på bara 2 dagar! DET är coolt ;)
Första dom sa till mig är att jag inte ska ha press på mig själv för det är ovanligt att man säljer dom första dagarna,men IN YAH FACE,! woho! Det är en fördel att vara svensk och tjej i detta land!

Jahaja,annars så funderar jag på vad som händer i helgen.. Ange åker hem till Borran och Malin den jäveln åker till Gran Canaria med sin pajk och göttar sig. ( FU )  Så jag är själv! Pojkarna på jobbe tjötar om förfest här,vad tycks? Kommer ni? Fint.

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback