För trött.

Sjukt vad trött jag blir på kvällarna nu.. sådär vuxet trött ni vet,för man har jobbat tidigt. Ganska komiskt. Har redan gått och lagt mig faktiskt. Somnar nog när som helst!

Idag efter jobbet var jag ute på jakt efter ett par nya skor. Jag kände mig sjukt desperat,så jag sprang runt här på Oslos gator även fast jag var helt slut. Saken var ju den att jag hittade inga förbannades jävla skor. Det finns typ 300 sko-affärer här i känns det som,man antingen är skorna helt konstiga och fula,eller så är dom sjukt snygga men dock lika sjukt dyra. Suck. Så jag får helt enkelt gå runt med mina snea skor ett tag till. Schysst..

Har iallafall haft en väldans mysig kväll! Handlade massa skit med Malin efter min desperata shoppinrunda. Tror ni vi kände oss feta när vi bara köpte glass,grädde,choklassås,färdigmat,bananer,marsmallowfluff och 3 bananer. Kan ni gissa vad vi åt ikväll eller? ;)

Lärde mig ett nytt  norskt ord idag med;
Pikekyss! Gulligt va? Maräng betyder det. Ahw!

NU ska jag öva argumentationer inför imorgon,för då ska jag faktiskt få ringa till företag för första gången och leka säljare! Sjukt nervös.. norska på tlf är inte min grejj! Det är typ som att snacka med en tysk..fattar nada.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback