Girls night out.

Hello boys&girls.
Jag har fyndat som en tok idag! Det finns så mycket rea här nu så det är inte klokt! Här på Grünnelukka där vi bor finns massa fina småaffärer som jag kikat i idag. Det är så mysigt! Längtar verkligen till sommarn,kan tänka mig att det är så fint här då!
Köpte iallafall 2 par skor för ynka 50 kr styck! Hur galet är inte det?! Ett par till syster och ett till mig. (Jag är bästa storasystern,jag vet). Sen blev det en ball Rolling Stones t-shirt och en "Boys are stupid,throw rocks at them" t-shirt till lillen där med. Jag var bara tvungen.. haha!

Ikväll är det girls night out! Vi ska sitta här hos oss och parta,sen dra vidare till Yatzi! Det blir gött. Fick idén igår när vi hade fått i oss några öl att vi skulle ha peruk-party egentligen. Hittade dock inga peruker idag så det får bli nån annan dag. (Vilken lättnad;)  )Nu ska jag knopa ihop en go playlist på Spotify! Kiss&Hugs Loys!



Den här väntar på dig Bella ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

Wraowh ! :D Det blir lite flashback till Lunarstorm där haha :)



.. varför fick inte jag någn rolling stones t-shirt ? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback