Hej folkens!

Nytt år betyder nya möjligheter!
Jag har börjat komma in lite mer här in Oslotown. Känns bra! Tjejerna var uppe på nyår och hälsade på! Jag var så lycklig att dom kom..mindre lycklig när dom åkte. Mina fina vänner. Kändes helt underbart att fira in det nya året med dom!
Har äntligen fått ett jobb. Börjat arbeta där på måndag. Ska bli mycket intressant att se hur det kommer gå! Det är ett "working 9-5-jobb" så jag hoppas jag lär mig fort! Känns vuxet,otroligt spännande!
Dumma är att min dygnsrytm här borta inte är så speciellt passande då jag somnar typ eh,4 varje natt eftersom jag har blivit fullkomligt beroende utav The Hills och mååååste se avsnitt efter avsnitt. Detta resulterar att jag går upp 14 nästa dag. Not good man! Må bättre mig!

Jag saknar PAPPA! Min fina pappa! Usch,skulle kunna börja gråta nu. Det gör jag nog med. Får ont i hjärtat att vara borta ifrån honom faktiskt. Han har verkligen varit en klippa för mig dessa år! Han är den absolut bästa! Krama honom om ni ser honom.. han är typ 1.64,ser ut som en liten rumpnisse med grått kort krulligt hår och för stora skor. Säg bara hej annars! Han kommer garanterat hälsa tillbaka glatt (om han hör dig) ;) Hans hörsel är inte okej! Haha! Åh,han är så söt. BELLA,ni tar väl hand om varandra?

Ae,det här är inte bra. Jag måste lära mig somna! Kanske är för jag inte har en riktig säng än.. ligger på madrasser för tillfället. Rätt skönt ändå,men inte så att jag kan leva såhär resten av livet! No way.

..tjöta.

Godnatt fina ungar! I love you! Puss Loys



Serena,Helen och Jag på nyår!



Kommentarer
Postat av: Bella

Meh klaaaaart ! Och han ser inte ut som en rumpnisse :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback