Standard Söndag.

Blev full rulle igår vill jag lova. Satt här och pimpla en stund innan vi drog ner till byn där vi blev nekade till 3 ställen att komma in för det var 23..kul. Då tog vi första bästa B-stället där vi äntligen kom in! Haha,det var det slöaste stället jag nånsin varit med om.
Så vi klunkade i oss våran öl för att snabbt springa vidare till nästa ställe. Backstage kom vi till, som var ett ganska mycket mer soft ställe med svensk nostalgi musik och biljardbord. T.om Sällskapsresan gick på tv! Helt OK!

Japp. Så nu har jag tryckt i mig 2 rostade mackor,varm oboy med marsmallow-fluff,några pringles chips och lite candy på det. DET är gött.

Om någon timma blir det bio. Twilight har premiär här idag,haha! Oslo är lite efterblivet sometimes. Men det ska bli gött! Vi har skandinaviens största biosalong här gatan bakom oss,lite tufft ;)

HAO det bra,hej!


Ange pimplar-->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback