Det här jag gillar.

Fart och fläng ska det va! Då mår man som bäst. Har fotat som en stolle idag på Luux! Hela 8 timmar faktiskt.. helt sjukt vad tiden rann iväg. Men det var kul att få fota igen! Kändes som man var back in school igen fast på ett lite roligare sätt såklart. ;)

Fotade Jake först,dj och chef för Luux som skulle använda det som plakat faktiskt.. Stolt man kommer bli att se om dom kommer upp och veta att det faktiskt jag som tog dom. Woho! Fin merit om inte annat. Seeen fotade jag ju såklart det finaste paret i världen,Jonas och Malin. Åh,jag höll på att börja lipa där ett tag för dom är så fina och så kära.. och hennes mage och åh,allt blev så sentimenalt. Sentimentalt? haha,hur ofta skriver jag det liksom. Ja,men ni fattar. Jättefina bebisbilder iallafall och om dom blev nöjda,så är jag det med! Snart kommer dom nog upp någonstans så ni får se provsmak. Antar att Malin inte kommer bärga sig ;)

Ja,sen blev det rusch till jobbet som bara blev 2,5 timmar idag. Bättre än inget! Efter det blev det 2 carlsberg på nåt sätta här på Grünnelykka med Ange,tjejerna och Kevin som var nyinseglad i land. Rätt coolt faktiskt. NU är jag trött! Natti på er mina små barn.



Sån här liknande bild tog vi bland annat :) Ih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback