Happy day.

Har en träningsvärk idag som heter duga! Stina och jag tränade dubbla pass igår.. det var galet. Först var det passet total som innehöll en hel del massa hopp och spring,ja.. typ som ett gymmixpass ni vet. Efter det passet så var det styrke&core som var ett pass med massa tunga vikter där man fick ett rejält pass genom hela kroppen. Herregud,ett tag där ville jag springa ut genom dörren och lägga mig i soffan utanför,haha! Jag var verkligen heeelt slut! Det roliga är att Stina är eliten så för henne var det ju mest kul! Eh,jag som inte riktigt är lika vältränad såg mest ut som Heffaklumpen ;) Men det var kul och efteråt känns det så sjukt bra!

Glömde förresten ta kort på tuttsvetten jag fick igår.. fan,Stina sa att det såg ut som en fjäril,konst helt enkelt!
Hoppas ni har en fin dag i regnet! /


Dagens dagens; Gosetröja från Bik Bok och Mysbyxor Borås KFUM basket,storebrors.
Fyfan vad chic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback