Hello party people!

Kom precis hem från Luux. Stod i covern idag för första gången och jag tackar guden (om han finns) att det var ganska lugnt idag. Kan tänka mig att det är kaos på lördagar då det är maaaassvis med folk som bara går förbi och vägrar betala,tjejerna bitchar upp sig osv osv osv. Men det gick bra.. tycker jag iallafall!

Dumma när man kommer hem är jag inte kan sova på en gång.. måste bara vara uppe en timma till och snoka lite ;) Finns ju så mycket att kolla på och så många andra bloggar som man bara måste uppdatera sig. Halllååå liksom!

Förresten blev jag väldigt glad när jag träffade min gamla chef i stan innan när jag gick till jobbe. Vi både lyste helt upp! Har inte träffat honom på ett väldigt tag och eftersom det var mitt allra första jobb här i Oslo så har han såklart ett speciellt plats i mitt hjärta ;) Minns såväl hur dom skrattade åt mig hela högen när jag inte förstod ett dugg norska,haha! När jag skulle uttala "nysgjerrig=nyfiken" SOM dom skratta! Nys-jerrig fick jag det till.. tänk då att jag var telefonförsäljare,haha! Så nu hoppas jag vi ska ta en öl nån dag innan jag flyttar,det ville han iallafall.. woooho,dejt med chefen inte dåligt! Skämt åsido. ;)



Det allra bästa med att kunna låna Anges dator när hon inte är här är hennes cam! Jag vill också ha en sån..fan. Förresten älskar jag mitt halsband,det är så jag. Loyyes hjärtan.

Nana sött,peace and Love!


Kommentarer
Postat av: Malin Pousette

Du har inte lärt dig av mig hur det går med "en öl med chefen"? Du har helt missat min mage eller? Hohhooo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback