I'm alive.

Efter att ha satt sig i en buss numera kallad kaosbussen kom jag iväg. Först kommer en tjej ingråtandes över att ha tappat sin biljett,en utlänsk kille som inte fatta att han skulle ta den bussen går därifrån,en annan tjej springer ut gråtandes för hon redan saknar sin pojkvän som hon vinkade hejdå till men ångrade sig.. och när vi väl har åkt,ja då ligger det en kille längst bak i bussen medvetslös?! What the ... Då hälften på bussen var norrmän eller tröga så var det ingen som ringde ambulans förrens jag hörde en som sa "vet någon svensk nummret?!" VA I HELVETE 112!!-skrek jag. Panik. Han var tydligen helt blå och inte kunde andas.. hoppas han klarade sig. Usch! Vad är det med mig och bussresor hem undrar jag då?!

Nu ligger jag i sängs iallafall och försöker att ta djupa andetag emellanåt för att inte slänga min dator i väggen! Jag blev helt tokig snart. Försökt ladda upp bilderna från helgen som tog mig 1 timma men ändå inte funka. Suck. Så jag får väl helt enkelt försöka imorgon igen. Nana gott!


Lollo,pandan och Emma i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback