ja hallåja

Då var helgen slut här i Borran. Helt sjukt vad tiden går fort när man är hemma.. men man har så mycket att göra hela tiden!

Igår var iallafall en helmys dag. Åkte ut till Sandaredssjön med mamma och Bella för sol och bad. Egentligen skulle vi åkt till Smögen men det blev att vi gick upp så sent och mamma är så tråkig för hon ville inte åka långt,så närmaste bästa tyckte hon var sandared,för ja,det passade henne helt perfekt. Haha! Så där låg vi och glassade nån timma tills Börje kom. Sjömarkens peddo.. hahah,han har då inte alla hästar i stallet vill säga. Låg och frågade oss vart vi bodde,om vi brukar hänga där och att han brukar ta en öl på puben ibland i Sandared,eller oj.. nej pizzerian menade han. what a life. Efter det åkte jag till Zigge och blev full,gick in till Harrys och blev fullare,åkte bussen hem och nu sitter jag här.. mår faktiskt bra idag! Men jag är däremot rastlös nu! Skulle åkt till Liseberg men har man en Robin som är sjukt seg och aldrig vill gå upp ur sängen så blir det inte så. Sjukt ledsamt.

Såg ni bilden på mig och Max nedanför förresten?! Guud så söt han är. Helt fluffig i pälsen och känns precis som en bomullstuss när man gosar med honom. Galet att det kan finnas såna varelser..


Bella,jag,Max och Inez. Haha!

Kommentarer
Postat av: Bella

HAHAH asså .. Inez ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback