Jag vill också!

Jag läser typ 30 bloggar.. och halvparten utav dom är utomlands nu tror jag,eller på nån semester på nåt sätt. Orättvist! Vill också kunna ligga jämte en palm och krama den. Mö! Mest av allt just nu vill jag nog ligga på en klippa.. det finns massa klippor här i Oslo och det är hur fint som helst,men just på en bohuslänklippa vill jag till. Det är något speciellt! Eller så vill jag ligga på en strand där sanden är så varm så man knappt kan gå på den och solstolsdynorna är så stekiga så man får lägga sig på dom sakta men säkert. Efter det vill jag springa ner till havet och leka med vågorna! Fan vad jag saknar det klimatet! Sätta sig på en balkong efter man duschat av sig det salta och göra iordning sig inför kvällens utgång.. herregud,jag blir helt galen. Ska gå och köpa mig en lott nu tror jag,om jag vinner så åker jag imorgon och kommer aldrig mer tillbaka ;)


Mami i Turkiet,Alanya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback