Peppa dig.

Hade nyss ett långt samtal med en nära vän som som har svårt för att komma igång med allting. Vänner glömmer ibland av att peppa varandra. Speciellt att peppa folk som inte har lätt för att höra sånt som att "kom igen,sök jobb nu.. gör något med ditt liv!", Man blir så imun mot att höra sånt efter ett tag. Man tappar lusten och förblir vännen till soffan ett tag till ändå.. Men märker man att någon blir sån så trofan man inte ska strunta i det då. Det är ju sånt vänner är till för,att få en till att få fötterna på jorden igen! Ge förslag till hur du själv har lyckats med saker och ting. Skriv ner punkter om vad du vill i livet,gör en dreamboard!

Vet själv nu när jag varit hemma i flera dagar hur mycket man tappar lusten till saker och ting. Jag försöker verkligen hålla igång med att träna just för att inte deppa ner mig allt för mycket. Vill inte bli den som bara gav upp! Så dessa dagar jag bara legat hemma så har jag filat på min CV,kollat på en hel del jobb.. tänk på hur jag ska kunna tjäna mer pengar. För jag vet att det är möjligt att lyckas om man väl är inställt på det. (Coolt,slog ner en blixt precis när jag skrev det.) 

I vilket fall som helst så är det bestämt att jag flyttar hem till Borås i slutet på Augusti. Det känns inte bra att lämna Oslo,såklart inte. Har träffat otroligt mycket bra folk här och lärt mig massvis om mig själv! Lärt mig mycket som jag kommer kunna ta med mig hela livet och inte minst skaffat vänner för livet här. För är det en sak jag lärt mig här,då är det att veta vem som är ens riktiga vänner! Så nu när jag ska flytta hem om en månad känns det som jag bara tar en pause innan jag lever vidare. Har en massvis med planer som jag ska utföra och det mina vänner ska gå skitbra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback