Personalfest!

Hej igen. Nu har jag fått i mig lite föda! Omelett med massa champinjoner,tomat och paprika.. fan vad nyttigt.

Igår var iallafall en sjukt kul kväll. Först var det ölprovning där en väldigt duktig man pratade om ölsorter,vad det är gjort av,kommer ifrån och blabla. Det var ett föredrag som jag inte ens kommer ihåg hälften av för det kändes som man gick i skolan igen och lyssnade på en historialektion.. inte riktgit min grejj ;) Men det började fint iallafall för vi fick i oss 4 olika sorters öl där och man märkte på en gång att alla inte riktgit hade mat i magen där inte. Så när vi var klara var det raka vägen till takterassen där det bjöds på massa god mat och ÄNNU MERA ÖL!  Ja ni kan ju bara tänka er själva hur det slutade.. gratis är ju gott! Haha,ibland stod jag nog med 2 glas vin medans jag slurpa på en öl. Där mådde jag som bäst! När det börja spåra ur och folk börja bli fulla som kastruller så drog vi vidare till Åpenbar som dom hade hyrt. Där bestämde jag mig för att inte dricka mer.. Självklart komma Ange med en till öl,haha hon är då ingen amatör som jag inte! Ja,men det var hemskt trevligt där iallafall även fast vi inte stannade så länge.. för sen var det vidare till Karls takterass där vi satt till klockan 5 på morgonen och drack ännu mer. Haha,så nu vet ni varför jag mår som jag gör idag! Väldigt lyckad kväll iallafall! Tummen upp för den.


Snygga pirater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback