Robin Bengtsson.

Första gången jag såg Robin uppträda var på Svenljungas torg för 3 år sen nu tror jag. Var där med Mickan som bodde lite utanför och åkte in för hennes dåvarande pojkvän bodde där då. Han känner dom sen lång tid tillbaka och jag träffade då hela killgänget där. Några utav dom kände jag igen för vi gick på samma skola osv så alla hejjade glatt på varandra och stod och lyssnade på när han uppträdde där. Jag tänkte mest på att han var en söt,blyg och småcharmig kille som satt där på stolen med gitarren och sjöng lite. Inget speciellt faktiskt,tyckte mest han var modig som våga sig upp och ja,småskön röst sådär..så med det vill jag nu alltså säga att JÄKLAR grabben vad du har växt! Helt otroligt. Tänk när jag,Mickan och Emma satt där i IDOL studion för 9 månader sen och hejjade på honom som galningar ;D Kul minne.

Läser hans blogg där han hade lagt upp denna video;

Som jag rös! Helt sjukt bra. Ska bli kul att få höra hans singel sen :)

Kommentarer
Postat av: ★ Cat Powers

Hejsan!

Åh va spännande, man kanske kan säga att du "upptäckte honom först" hihihi. Det måste vara superkul att se en person alldeles i början bli så stor senare =)



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback