Såhär är det.

Då har jag packat ner det jag inte behöver på en månad och lagt i den fetaste väskan. Mestadels blev den fullproppad med jeans jag inte använt på år och dar. Nu har jag varit och tränat också! Det var väldans skönt så just nu sitter jag med vattenflasken i handen och snuttar på den lite gött sådär.

Hoppas ni i borran tittar på Shirley nu ikväll. Hade velat kolla.. får snoka efter ett omdöme senare helt enkelt! Jäla skit,nån torsdagskväll måste jag ju egentligen gå på kände jag nu. Tänk alla sommrar man varit på torsdagskväll och träffat vännerna man inte hunnit träffa nåt under semestern och blivit så glad varje gång man såg nån man kände. Sen sätta sig i parken och få den där fjortisfyllan för att sedan bli tagen av farbror polis som hällde ut sin sista öl. Haha,det var tider!





1. Jag busrökte inne på mitt rum innan,hihihi.. säg inget till chefen!
2. min nappflaska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback