Boråsmark.

Ja nu har man anländt till moder min. Alltid lika trevligt att komma hem! Speciellt när man har en mamma som pussar sönder en,gossar med ens öra och en lillasyster som bjuder på köttbullar och makaroner. Tacka gud för svensk kost! Haha. Hundvalpen Inez har blivit ett huvud större men är dock lika ivrig som sist,herregud.. vad kommer energin ifrån? ;D

Imorgon blir det på jakt efter studentklänning till lillen. Alltid likadant,storasyrran Loyye fixar vettni! Det jag är till för,så är det bara. Men det är bara kul att hjälpa till :) Sen är jag bäst på att hitta fynd!

Oh förresten,ni måste se kattungen! Det är det sötaste jag sett i hela mitt liv tror jag. Sådär tuffsig med runda blåa ögon.. iih! Man kan bara sitta och skåda denna varelse i timmar utan att tröttna tror jag.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback