Det bästa utav det.

Hee,ja. Dagen började ju sådär för min del som sagt. Den där trippen till Smögen kunde jag ju bara drömma om. Så jag fick göra det bästa utav situationen  helt enkelt! Jag trippade genom parken till Fröken Pousette för att finna mig blommor till en krans för att få liiiite stämning iallafall. Dock fanns det inga blommor och fick därför sno en utav hennes planterade och sätta i håret istället. Bättre än inget!

Sen hamnade vi på Luux helt plötsligt för att hjälpa till och blanda drinkar. Vi hade gjort oss så bra i baren vill jag lova!! ;) Kom inte så mycket längre än så sen.. för ja,jag kom hem nu. Fick hjälpa till lite i covern och garderoben och äääven agera lite vimmelfotograf hann jag med! Det ni! I typ 2 minuter... men ändå ;D Roger Sanchez spelade där idag nämligen så jag och partymorsan stod och partajade en liten stund med. Lyckad kväll!

Så imorgon får det bli midsommarfirande istället. Knytkalas hos morsan sen får kvällen bestämma vart vi ska vidare! Hoppas alla där hemma i Svenneland haft en underbar midsommar och att vädret höll i sig :) Puss&Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback