Haaallåja.

Sent blev det idag igen ja.. helfete vad man vänder på dygnet snabbt! Har alltid varit en nattuggla iofs. Känns som man kommer fram till bäst saker sent på natten. Undra varför?

Har iallafall jobbat idag! Lyckades överleva med min enorma förkylnad faktiskt. Hade en duktig kille på upplärning med,det underlättade en hel del! :) Woho. Vädret gjorde också så vi fick sluta tidigare idag,väldigt passande för min del kände jag! Åkte dirr hem till Pousan där det bjöd på tårta för hela slanten. Hon är så söt,sådär mammigt söt. Svenska nationaldagen idag vettu,den missar hon inte! Potatis och ägg var det med vettu. Högg mest in på tårtan jag iofs ;)
Sen satt vi och kollade på "The secret" filmen. Hon har blivit helt besatt utav den! MEN,det är en bra besatthet som smittat av sig. Det går ut på att man alltid ska tänka positiva tankar,för det dras tillbaka till en. Har man mål i livet,ska man alltid se sig själv uppnå dom. För det du tänker och hur du tänker får dig att uppleva det! Sjukt intressant faktiskt.. Det ligger otroligt mycket i det! Så nu jäklar ska vi leva bra liv kära vänner!

Hoppas ni haft en fin nationaldag! Här i Norge har man hört "gratulerer med dagen!" hela dagen idag. Jag förstod ju ingenting först innan dom började prata om att det är Sveriges nationaldag,haha! Man kände sig lite dum eftersom dom tar dagen på så stort allvar medans man själv knappt vet när det är :P

Natta iallafall,vi höres imöra!


Mamma Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback