Voila!

Idag bjöd Oslo inte på värst fint väder,viiilket gjorde att jag sov bort i princip halva dagen. Men det var skönt och nu är jag en människa igen! Har haft en kvalitetstid dag för mig själv idag. Gick ner till Oslo city.. kolla lite,köpte en fin bikini som jag tänkte använda nu när jag åker hem faktiskt! Hoppas på en badtunne-kväll ;). Sen köpte jag också den sjukt goda salladen som man blandar ihop själv på BIT. Haha,jag vet Malin,jag äter snart ihjäl mig på den. Kom också på mig själv att se väldigt ensam ut,men ni vet hur jag är.. skit i det liksom,njuter lika mycket ändå ;D

Sen slog jag mig en pling till Jennifer. Hon var med Kalle med rosa mössan. Så vi gick och tog oss en öl vid parken,det satt fint! Ja,det var min dag det. Nuuuu ska jag fortsätta streama 90210,det är ju så bra! Kjam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback