Jag vill!

Jag vill shoooooppa! Orka ligga här och vara sjuk. Har legat i sängen heeeeeela dagen. Ångestångest. Glassen är slut,rummet är städat.. musiken börjar bli uttjatat. Fyfan vad uttråkad man blir :P


Den här vill jag ha till studenten! Tur bara att man måste vara plattbröstat för att kunna ha den.. trött blir man! Hittade massvis med fint på Zara igår. Jag brukar bara gå in där och njuta av att ha en Zara i sin stad. Alltid så fina kläder där! Mohahaha,ni Boråsare har det allt tråkigt va ;)


Posa lite i spegeln bah.

Hejs.

Kommentarer
Postat av: kim

jag hade kunnat ha klänningen juuuue!

Mer plattbröstad finns ju inte. Ibland har det sina fördelar! ;)



Puss&Kram vimsokimso ;)

2009-06-06 @ 00:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback