Solränder.

Hej folkeeeeens!
Igår fick jag glassa hela dagen på stranden och börja sent,det tyckte jag var förjäkla lyxigt :D Brände mig en hel del då jag som vanligt tänker "ÄSCH,jag tål det mesta,ingen amatör här inte.." men det hjälps tydligen inte det nej ;) Så kan det gå. Men,konstigt nog gillar jag det! Då vet jag att nu är det sommar på riktgit. Var förresten väldigt fint där vi var igår. HUK heter det,väldans mysigt.

Idag börjar jag 14 och har därför lov att få lite fritid innan det med! Så nu tänkte jag bege mig in mot staden och kolla in all REA. Ska tydligen vara en hel del bra! Upp till bevis då säger jag,för jag är en av dom bästa av fynda ;)


Peace YO.

Kommentarer
Postat av: Malin Pousette

Kan du sluta vara så oerhört egoistiskt och bara lägga upp bilder på dig själv?! Upp med dem från Huk! Mannen jag är trött av att se ditt tryne och vill gärna se mer utav mig själv!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback