Studentnojja?

Nästa fredag är det studenten i Borås! Känner kanske ett 10-tal som ska springa ut och kommer därför ha fullt upp för att leta upp mina kära. Det ska bli sjukt kul att se allihopa så fulla och glada.. känns som det var igår man var där själv. Tänk att ett år bara rusade förbi bara sådär? Galet.

Min kära lillasyster som fortfarande känns som 11 år och kommer alltid vara,tar faktiskt studenten i år. Som den bästa storasyster jag är ska jag faktiskt skämma bort henne med en resa till oss två till Glasgow i Storbritanien! Hur coolt känns inte det då? 16e juli åker vi och stannar där i några dagar för massa kvalitetstid och ragga på grabbar i kiltar tänkte vi. Ska tydligen vara bättre shopping än i London såg jag? Upp till bevis Skottlando säger jag då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback