Vafan..

Kul att man gått och blivit förkyld som en gnu! Hoppas det inte bryter ut helt och hållet för det har jag inte tid med! Att bli sjuk är inte riktgit min grejj.. Det enda jag tycker om med det är att jag får äta glass utan att få dåligt samvete! Ben&Jerrys var det första jag köpte,min favorit Bohemian rasberry givetvis ;)

Ja annars har dagen var riktgit fin. Regnat och känts som höstväder här i Oslotown bara.. men det behövdes väl efter den hetta vi hade några dagar på rak. Tror att bondgårdarna mår bra av lite vatten också faktiskt! Man får se det på den ljusa sidan. Var nere i staden en stund och köpte mig lite torrshampoo. Sjukt bra uppfinning det där! Speciellt för ett hår som mitt som är helt sjukt söndertvättat. Så ska börja vänja mitt hår till att försöka inte bli så smutsigt på en gång,för det är väldigt jobbigt. Lee Staffords är en rekomendation till dom som har samma problem som mig! Bara att spraya i och massera in i hårbotten så är det som nyduschat igen,TADA! :)


Brukar faktiskt finnas i H&M butiker för er som undra. Annars frisörsalonger med större utval! ELLER som dom som bor i Oslo så finns dom i VITA butiker.

Natta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback