Fullt hus.

Saker sker här uppe hela tiden men ändå tycker jag inte att det finns något nämnvärt att skriva. Jag mest klagar nu känns det som och det gillar varken ni eller jag själv för den delen eller huuuur! Så jag vill nu komma med massa positiva saker som jag tänker på just nu;


- Jag fyller snart 20 år! YEAHJ! :D
- Blir faster om en ca en månad! Det gör mig sjukt lycklig! En liten spillevink med som jag ska lära allt  jag kan. (Inte något som är så poppis för min bror tycker han,men hallå! Den kan inte få en tuffare faster än mig!)
- Sen kommer jag ju bli låtsasmoster med i mitten på augusti,hur bättre kan man inte få ett avslut på sommaren?
- Snart ska jag hem och träffa mamma,pappa,syskon! Så skönt att man får sån hemlängtan ibland!
- Det hade varit sol i flera dagar! Jag menar,hur mycket energi får man inte bara utav det!?
- Att jag känner av att Dennis är med mig dygnet runt..
- Imorgon slutar jag tidigt!!!!!!!!!!!!!!

.. och sist men inte minst så kommer lille Robin hit imorgon för att stanna några dagar som sagt! Dessa punkter gör mig lycklig just nu! Tycker alla borde göra såna lite då och då. För nu är jag glad och kanske lite tröttare med.. zz.

Jag pussar er allesammen!


Kommentarer
Postat av: Bella

Två månader är det ju faktiskt, den kommer ju i slutet av maj ! Men du är glad ändå hoppas jag ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback