Hej alla barn!

Jaaaaaa ni,idag fick jag för mig att vara en hurtbulle! Jag ville ut och gå tills allt fläsk runnit av mig och jag kunde gå hem och sova igen. Så jag satte på mig träningskläderna och var redo! MEN det är ju inte kul ensam,därför ville jag ta med min trogne vän Malin P Pousette. Så,jag går dit för att få med henne ut. Vad gör hon? Hon börjar med att hugga sig in på falukorven och det äckliga potatismoset vi gjorde igår som var helt och hållet mitt fel,jag vet. Jag råka hälla i lite för mycket vitpeppar så hela halsen gick ju sönder,haha! Iallafall,det var det första hon bjöd på. SÅ,då var vi redo tänkte jag.. meeeeeen icke,då hugger hon väl in på chokladen serrni. Det är farligt... väääldigt farligt. Helvede,så var vi fast där i soffan. Där var den springturen struken! Får ta igen det med pilates i veckan.. sa vi.

Förresten har paradise hotel börjat här i Norge nu. Mycket trevligt tycker jag eftersom det alltid är så kul att se när folk gör bort sig,kolla intriger osv. Nu är det lite roligare med eftersom Malin och hennes kära Jonas känner folk där. Då blir alltid lite med kryddigare förstår ni. Jag gillart! Man hänger med i spelen så att säga. Stackars sverigebor som inte har sitt paradise på tvn än... ;)

Imöra ska jag på intervju så håll alla tummar för mig! Sen ska jag fika med Jennifer :) och efter det kommer vbg-Sofie och invaderar plajset. Weeej! Ska vara lite barnvakt åt henne några timmar innan hon far vidare till sitt pök i bergen,höhö!

Här är förresten vackra Malin och hennes mage nu. Kolla vad fint! Hon riktgit glänser sådär fint nu med som alla gravida gör. Dom har liksom det där fina glimten i ögat;


Kommentarer
Postat av: Bella

Hahaha himla fint tycker jag.



Jag har tråkigt på näthandeeeeln kom hit och bo med mig.

Postat av: Malin Pousette

Åh tack för att du gjorde om min bild så att den hamnade på uglypeople.com! Thanks a lot dudee

2009-03-11 @ 10:51:21
URL: http://pou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback