I have you to thank.

Ah,här sitter jag då denna ljuva söndagseftermiddag in Oslotown och gör absolut ingenting som är nedskrivbart. Sitter mest och lyssna på härlig musik som gör dagen lite ljusare. Har till och med satt i mina hörlurar i datorn just för att få lyssna i högsta volym..(mina högtalare är inte okej).

Igår var jag på myskväll hos fröknarna Anna och Tereza. Vi åt tacos och drack varsitt glas vitt vin. Dom visade också sina underbara bilder ifrån Thailand där dom varit i 2 veckor. Det var bra.. fick drömma mig bort lite. Thailand är ett sånt land man aldrig glömmer. Var där när jag var några år yngre men jag minns mycket fortfarande. Det är ju säkert att jag ska åka dit igen,så är det bara. När och med vem har jag ingen aning om,men det visar väl sig en vacker dag! Tror jag först vill till Vietnamn.. det verkar lite mindre trashigt. Sen vill jag till Maldiverna.. och Karibien och.. fan,jag vill så mycket.

Det här lyssnar jag på at the moment;

Jay Z-A dream.mp3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback