kom igen..

AAAAAAAAAAAAAAAh,jag har inget jobb,totally broke= sjukt rastlös. Jag får panikens panik här borta i grannlandet vänner små. Inte nog med att de jobb som finns enbart är säljarjobb antingen på gatan eller i telefon,det finns knappt nåt av dom heller för del delen. Skrattretande. Dessa nedergångstider asså..

Så vad händer nu i mitt liv. Om jag inte får tag på jobb snart är det kört för min del. Sen är ju inte jag den som vill ge upp i första taget heller! Hallå,det är ju inte så att man tar sitt pick och pack och drar hem till Borran igen där det absooolut inte finns jobb. Jag känner mig konstig i huvudet att inte göra nånting. Nu är jag här,det är mitt öde. Jag ska vara här,iallafall ett tag. Nu har jag också en ängel vid min sida,Dennis. Han slickar min kind ibland när jag har panikångest,det känner jag. Han är underbar.. jag känner verkligen hans närhet här. Min älskling. Vet att han bringer lite lycka med sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback