Mys

Äntligen fick jag se BOLT igår! Jag älska den. Så underbart söt film och jävlar vad jag lipa efteråt då jag mest tänkte på Dennis och hur jag jämt pussa honom på pannan och sa att han var det bästa som hänt mig. Jag saknar honom så otroligt mycket.. Han var ju min hjälte med,precis som Bolt.

Dagen ser ut som så att jag snart ska hoppa på Robin lite så han vaknar,höhö! Sen ska vi ner till vinmonopolet och köpa lite gott. FA-aN att det inte är fint väder,jag blir så sjukt frustrerad! Hade tänkt visa honom massa fina ställen här i Oslo eftersom han tycker det ser ut som ett ghettoplace alltihop. Ska allt få honom att ändra sin inställning! Det som är så vackert här,speciellt när solen är framme. :) Så..solen,kan du komma fram nu eller?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback