Kaaakakakaa

Hej alla mina små kycklingar!
Har en sån otrolig hemlängtan nu känner jag! Vill bara hem och uppdatera mig lite,äta mammas mat och ha det allmänt gött med alla kära. Hoppas på att veckan går fort. :D Nästa onsdag åker jag hem för att äta påskmat,fira min dag och fira det in Borran. Det ska bli fina grejjer!

Sen hatar jag att helgen gick så sjukt fort. Känns som Robin kom,sa hej och gick igen. Det var deeet ja! Vi hann iallafall gå på bio. Män som hatar kvinnor och den var så sjukt bra! Den är ju fruktansvärt hemsk.. var tvungen och vända mig om ett antal gånger för att inte börja lipa. Se den om ni inte sett den! En order från Loyye!

Nu ska jag laga omelett och slå lite på Karlén som går runt och smaskar hela tiden! Finns det nåt som är mer irriterande än folk som inte har munnen stängd när dom äter?! Haha,jag hackar på honom som han vore mitt egna barn.



Vet inte riktgit vad som gör oss så fina ihop..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback