Back.

Då var man back in town igen! Känns faktiskt förjäkla fint. Det här är ju faktiskt hemmet nu och ja,det känns tryggt. Hade några fina dagar hemma i Borås och Bella blev så fin till balen! IH,var en gråtfärdig storasyster vill jag lova! Stod och tog säkert 100 bilder minst på henne. :) För att inte tala om min brorsdotter Molly med.. åh. Jag var helt svettig när jag höll henne i famnen! Så liten och så söt. Inez med,lille valpen såklart.. hon får vi inte glömma nämna. Helt underbar liten rackare! Lite småcharmig sådär.. hon kommer bli stor och kaxig en vacker dag tror jag.

Sen fick Kajsa kattungar med.. herregud. Allt hände verkligen när jag var hemma,haha! Mer action i Borås än vad det någonsin varit! ;D Om två veckor kommer jag till studenten igen! WOHO


Fina syster.

Kommentarer
Postat av: Bella

Ser ut som jag är gammal och ska börja gråta när du har gjort om den sådär ju ;) haha.



kom tillbaaaaaaaaaakaaaaaaaaaaaaaaaa ! Vad ska katten heta ? Jag kallar den lillen. Ehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback