Halv fem?!

Tjaaalala folkens! Härlig dag va? Jotack! Säger jag som jobbar sen 12 i morses! WOHO,helt speedad och lite halvt dö.. men annars lugnt! Först serveringen idag vilket var totally kaos ett tag då jag helst ville sätta mig ner och gråta lite för att sen sätta mig i mammas knä. MEN,jag klara det och det är jag stolt över! Direkt efter det var det hem och ta en snabbdusch eftersom jag stank svettlana och har också fått en fin bonnabränna på det,thank you sunshine! :) Sen var det vidare till Luux för att stå i garderobén. Drack väl sisådär 3 cult och ja,det slutar ju inte bättre än att man sitter här nu pigg som en lärka.. kommer nooog kännas av imorgon på jobbet antar jag! Några timmars sömn ska jag nog få till hoppas jag. Men ja,jag skulle vilka sätta den här dagen som 4 av 5 toasters! Nöjd,men sliten helt enkelt.

Ha de da! Pussens Loysen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback