Hejhåblå

Aaaaeeee,blev inget jobb idag heller,haha! Jag hoppas det blir massvis med jobb nu till helgen så jag kan få råd till Peace and love OCH att ens kunna åka hem till studenten! ;D Är så glad för allas skull som tar det nu.. vilken känsla!

Elin min kära åker hem till Sverige imorgon.. fy i helvete,jag kommer gråta ihjäl mig när jag inser att det är sant. Det har verkligen klickat för oss två,vi blev bästa vänner på en månad tror jag.Har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjort tillsammans med henne..gud vilken kramp! Helt underbar tjej. MEN så lätt slipper hon inte undan! Jag har mina små planer.. moha! Vi syns iallafall på Liseberg om 2 veckor stumpan. I'm gonna miss you so bad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback