Hemma in Borås!

Jaman,hemskt var jag flänger runt här! Saker att göra heela tiden.. kul,men stressat. Idag har jag iallafall hunnit träffa på tjejorna och dom träffat lille Inez som förövrigt är väääldigt gullig. Sen har jag träffat på min fina brorsdotter! Det var det finaste jag sett i hela mitt liv. En liten plutt! Åh. Tog en massa bilder som jag väldigt gärna vill lägga upp meen har ingen kortläsare för tillfället så to bad.

Annars så måste jag bara nämna att jag är nervös som ett litet djur inför lillasyster bal! Ska fixa hennes hår och hon vet ju varken ut eller in just nu eftersom hon själv är så stressad. Ond cirkel! MEN det ska vi nog försöka ordna upp på nåt vänster vis. Upp tidigt imorgon och fixa löshår (som man egentligen skulle tänkt på liiiiite tidigare). Så nu är det bara till och sova för imorgon är en viktig dag!  :)

Hoppas ni har det fint där borta i Oslo! Tänker på er! PUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback