Nationaldag,helg,osv.

Fy i helvete så dåligt jag är på att uppdatera va! Men jag skyller på att min kropp är helt sliten efter helgen och allt jobb som tar musten ur en. MEN,jag klagar helst inte över det eftersom jag är glad för jag ens har jobb ;)

Nu har det varit helg och 17 maj. KAOS på nationaldagen här i Norge! Har aldrig riktgit förstått hur mycket dom egentligen firar den! Folk går runt i deras folkdräkter för flera 10 tusentals kronor och t.om sitter på fina krogar med dom och dricker massvis med öl! Det är så kul att dom går runt så stolt med dom.. Lite skillnad är det allt på norskar och svenskar trots allt!

Olsson har förresten varit här över helgen ändå och DET tyckte jag om,även fast jag inte fick spendera så mycket tid som jag ville med henne eftersom jag jobbade. BU,får ta igen det nu när jag åker hem imorgon! Ska bli så skönt att komma hem nu i några dagar och kolla älskade systers bal! Åh,kommer vara så stolt! Har fått låna med mig Malins bra-iga kamera med så jag kommer vara paparazi Loyye vill jag lova! (Tack Malin,you're the greatest!)

Nae,min buss går 7 imöra bittti och jag vill ju helst inte försova mig så attteeeee,godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback