Sexpartyyy

Ja igår var det sexparty hos fröken Pousette! Kom en tuff tjej som visade ett antal dildosar och vibrators.. jag fastnade mest för en vibrerande badsvamp jag! Haha,den var ju så söt! Såg ut som en jordgubb ju. Men det slutade med att jag köpte en massageolja istället som luktar vanilj och kanel,mums.. ser fram emot att kunna använda den ;D

TYVÄRR har jag inga bilder därifrån för det visade sig att min kamera gått sönder :( Förstår inte varför mina kameror inte vill vara med mig! Jag som alltid behandlar dom så fint! Den här köpte jag ändå för en månad sen nu och den har tappat sin fokus.. Ställer inte om skärpan längre. ÅH! Så ska försöka fixa det direkt när jag kommer hem.. blir heltokig utan kamera!


IMORGON KOMMER OLSSON :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback