Äntligeeeen!

Vet ni hur skönt det finns för mig att ÄNTLIGEN få börja jobba igen! Det känns så bra så bra så bra! Ska jobba på Nelly hela veckan nu sen får vi se hur det går! LITE rädd att jag kommer bli tokig på alla kläder. Ni som känner mig;jag ska pilla på ALLT! :) Me like.

Japp,annars har dagen vart mys! Thai på Thai Silk med 3 fina tjejor. Åt tills jag aldrig mer ville äta i hela mitt liv igen.. men aaack så gott! Sen fick vi ett ryck och gick in på Resia. Vi vill åka utomlands.. men det är ju nånting jag bara kan drömma om. Mår iofs bra att drömma mig bort till en resa ibland,det behövs. Vi stod där och pratade Thailandsresor och när vi gick ut därifrån var vi spralliga som små barn. WAAH,jag vill. Men det får bli sen! SEEEN.



Imorgon ska jag upp klockan 6.


............godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback