Bara jag som lyckas!

Ligger i min såkallade säng nu och ska snart sova. Saknar att ha en riktig säng! Just nu sover jag liksom på en tältsäng här hemma hos mamma och deeeet resulterar en dålig rygg och att jag knappt ens sover hemma.

Iallafall. Satt på mcdonalds innan i nästan 1½ h med Matildabus. Kunde inte rå för att kolla ut från fönstret ibland och skratta. Har inte berättat det här i bloggen men jag krashade min mamma bil för någon vecka sen nu och det är så sjukt att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta.. ;

körde i mcdriven och stod i andra luckan. Dom bad oss att köra in på en parkeringsruta nån meter framför och vänta på maten. Då tar jag in kurvan för tidigt och kör in i en stenmur! HUR I HE*VETE lyckas nån med det förutom jag? Han bakom mig la ju hakan i marken och där sitter jag bakom ratten med en skrikandes Olsson jämte mig,hahaha! Sen när jag skulle backa tillbaka biljäveln så går det inte. Jag satt alltså fast i muren! Det gick bra tillslut och jag kom loss. Slutade med en buckla och en hel del repor MEN jag lever!

...jag vet,det händer bara mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback