HÄST!

ÅÅh,efter jobbet idag åkte jag med Stina till stallet för att hälsa på hennes häst. När hon först sa att den var 1.68 i mankhöjd blev jag livrädd. Låter ju så stort! Men märkte snabbt när jag träffade honom att det inte var några problem :) Sjukt att jag red såna stora hästar när jag var 4 liksom!

Ni anar inte hur det kändes när jag hoppade upp på honom! HERREGUD,det är ju det bästa jag vet! Inte ridit på över 5 år säkert.. så jag blev chockad över hur snabbt jag kom in i det :) Stina blev positivt överraskat också så det var kul att höra! Nu kommer jag vilja följa med varje dag :D Hästtjej i blodet är jag allt.

Hon filmade mig en snutt som jag tänkte lägga in här men datorn jag sitter på protesterar.. schysst. :( Får bli nån annan gång! NU IDOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback