Slut

Herregud,jag är inte van vid att jobba såhär tidigt märker jag. Min kropp är död efter två dagar.. Det är kul men slitsamt! Varit hur mycket som helst så det gäller att vara stresstålig på Nelly! Tänk bara alla ni bloggare som skickar tillbaka era gnälliga returer ;) Men det är bra! Fortsätt så för jag tycker det är lika kul varje gång ni skickar tillbaka en klänning eller skor jag inte sett. Thi

Annars sitter jag här nu i lillasysters rum i hennes morgonrock (hej bella,tack för lånet). Nu kommer hon säga "OMEH". Ja,men det är så det är. Du gillar mig ändå. Ska sova i hennes säng inatt med. JA Bella,det ska jag. OOH EN SÄNG! Kommer inte få sova så värst länge iofs eftersom jag börjar 7 imorgon. Deckade med lilla hunden innan i nån timma iofs. Det var mys :)

Händer till helgen då? Får se.

NATTA!



Alltsåå.. detta var det sjukaste jag sett. Bella kör bil. Du är ju typ 5 år.


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag sa faktiskt "MEH !" och inte "OMEH !". Det säger bara fjortisar ..



OCH DEN BILDEN ÄR JU JÄTTEGAMMAL !! Jag hade festat kvällen / natten innan och började klockan 8 på morgonen dagen efter. Gammalt smink och äckelbakis.



Du kan följa med mig när jag kör. Jag är bäst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback