Swim!

HEJ ALLA KÄRA!

Jag har fått jobb! På citysälj. Så nu blir jag en såndär check telefonförsäljare igen! Passa er.

Japp,det var den enda uppdatering jag hade. Annars ser mitt liv ut såhär nästan varje dag;

Jag vaknar..sent. Mamma tjötar om nånting. Jag tar bilen och åker..nånstans. Tiden rinner iväg. Hamnar antingen hos Olsson eller Mickan. Vi åker till City. Tjejerna samlas. Dom köper melon. Jag också,ibland. Vi kollar film och pratar killar,sex eller skrattat åt nånting dumt. Åker hem och somnar...sent.

Fast vet ni vad! Idag var jag och Mickan och simmade på badhuset PLUS vattengympa. Sjukt bra faktiskt så nu känner jag mig sådär go i kroppen. Herregud vad jag saknar simningen ibland.. Kollar sådär drömmande mot banorna där dom simtränar och beundrar. Vad hände med kondisen man hade på den tiden?

Nu ligger jag och kollar Arkiv X och undrar lite varför jag en gång i tiden tyckte det var bra?

Natti!


Kommentarer
Postat av: jenny

Jag kan känna det samma när man ligger o småsimmarpå bana 7-8 typ... Det går ruskigt fort på dom andra banorna, och jag kan inte förtränga att jag en gång simmade så där fort. Jisses, va dumt att vi sluta då ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback