It's my life.

Mitt liv här i Borås är inte särskilt livligt.. därför jag inte skriver. NAAAAAAAAAAAE,vet ni vad,om jag hade haft en egen dator hade jag bloggat sönder faktiskt. Gjort ny header,ny design ny lalalaaa.. osv.

Istället snor jag mina vänners datorer hela tiden och kollar facebook.. man måste faktiskt prioritera. En vacker dag ska jag sitta med min egna och herregud vad jag kommer bo i den.

I vilket fall som helst så har min dag varit fin. Solen har lyst gött här i staden och jag har har kvalitetstid med Inez the monster. Vi har vart ute i skogen och hon har träffat två nya kompisar faktiskt! Japp,så nu tycker hon ännu mer om att vara med mig för jag gör hennes liv så mycket mer händelserikt,bra va! ;)


Haha,den här bilden är från när hon var en liten skit. Hon är fortf liten men här var hon verkligen miniplutt!



Kommentarer
Postat av: Bella

GRAAAOWH vilken söt pluttfis hon var där ! Det var tider det. Nu är hon ett monster.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback