Vi drar!

Hämtade upp Stina igår så nu har hon fått kolla Borås lite :) Var hos Mickan och myste igårkväll med massa godis med så nu har hon fått träffa dom. Ja,hon tyckte faktiskt mina vänner var trevliga! ;D Känns bra!

Idag åker vi till Liiiiiinköping för att vara med Elin! Ska bli så sjukt kul att få träffa henne igen! Hon flyttade ifrån oss i Oslo i Maj nu så det var år och dar sen vi träffades. Har saknat henne så jag blivit galen ibland.. fyfan. Så vi ska köra en utekväll i hennes hemstad,får väl se vart det slutar!

Kommer hem på lördag igen och då blir det skiva med brudarna här! Haha,Stina längtar så mycket. Vet inte riktigt om utelivet i Borås är något att skryta om iofs? ;)


Very najs bild på oss.. vem sa att jag var lik min mamma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback