ÄNTLIGEN

Har kollat lägenhet lääänge länge nu eftersom jag bor tillfälligt hos min bror. Nu idaaaaaag har jag och lillasyster äntligen fått tag på en lägenhet som vi kan flytta in imorgon om vi vill! HUR BRA?! Jag är så glad :D Kände direkt när jag var borta och kollade på den att japp,här kan jag bo. Stor balkong med och det är ju riktigt bra nu till sommarn för då kan vi ha massvis mysiga grillkvällar! :) Får möblera det bra iofs eftersom det bara är en 1:a.. men eftersom vi klarat av att dela ett rum på typ 10 kvm nu så ska det nog gå fint!

Haha,det här är så typiskt mig;

Sitta på paint och måla allt med ögonmått.. herregud. HAH,kolla toaletten jag målat då! Den där i mitten.. förjävla fint.

Jag är iallafall väldigt mycket happyface nu!

Kommentarer
Postat av: Bella

SÅ JÄVLA BRA, VA !! Men vet inte om jag kommer tycka om att sitta på en slags sne rektangulär toalett.

Postat av: Looooolls

ih, glad för eeeer! <3

2010-04-23 @ 11:27:46
URL: http://louiceschoultz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback