April Apriiiil!

Hahah jag är så jävla elak den 1:a april! Började nog för två år sedan när jag ringde mamma och lurade henne att jag var gravid! Då satt hon och körde bil på motorvägen och höll på att köra i diken när jag frågade henne "hur fan jag ska ta mig till?!". Sista året på gymnasiet med.. herregud,det var inte okej! Ni skulle hört hennes lättande suck när jag skrek APRIL APRIIIIIIL!

När klockan var efter 12 igår så fick jag för mig att vara lika elak igen,om inte mer. Så jag ringde en killkompis och låtsades gråta! Sa att det var någon som försöker bryta sig in genom dörren och jag var livrädd! Sen skrek jag till och la på och svara inte när han ringde tillbaka 2 ggr! HAHA! Till slut svara jag och skratta.. hahah,du vet att det är första april idag va? Han hade blivit så jävla rädd så han blev tårögd. Fan vad elakt ändå.. jag vet,men det var kul för stunden!

Jag får alltid till såna hemska skämt! Förutom nyss när jag lurade Emma att jag legat med våran killkompis som är dödsförälskad i sin nya tjej. Att han var otrogen med mig i helgen,jävlar vad hon skrek! hahahah!

JAG ÄLSkAR 1:A APRIL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback